1919 A4 Forums banner

Vietnam-tijdperk .50 Cal NV-vizier dat ik hier op de forums vond

5K views 21 replies 14 participants last post by  GBYENKO  
#1 · (Edited)
Een paar maanden geleden kreeg ik deze erg gave nachtkijker uit de Vietnamoorlog hier op de forums… Hij kwam van @brassmagnet en het was een super gemakkelijke, vlotte, eervolle transactie…

De belangrijkste beugel om hem aan de .50 cal te bevestigen ontbrak… Ik begon meteen met zoeken en kon er (ongelooflijk) een vinden…

Ik wilde wat foto's van dit ding plaatsen omdat het echt gaaf is… Ik wilde ook wat goede feedback achterlaten voor @brassmagnet.

Aaron - Mohnton, Pa
Sales@BeltFeds.Com

Vietnam 1968, net buiten Khe Sanh
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

#7 ·
Sick. I can't imagine how much that thing bounces around during recoil
Stel je voor dat je tv probeert te kijken door een papieren handdoekrol... terwijl je op de achterkant van een pick-up truck zit op een onverharde weg met verkeersdrempels om de 3 meter.

#10 ·
@SPC Fish Het zit daar verdomd goed op slot. 5 stelschroeven rechtstreeks in de ontvanger gedraaid.... dan nog eens 4 schroeven / kruispennen etc. die de richtkijker op de richtkijkerbevestiging houden.... Ik wed dat het ding nog steeds alle kanten op gaat tijdens het schieten.

#15 ·
Bedankt voor het plaatsen van de vervolgfoto's Aaron - dat ding ziet er geweldig uit op je pistool! Het zou hier veel stof en spinnenwebben hebben verzameld - ik ben ERG blij dat het naar het geweldige huis is gegaan en toegankelijk zal zijn voor toekomstige generaties om van te genieten. Ik zou ook de geweldige feedback voor Aaron op BeltFeds.Com beantwoorden - ik zou elke dag van de week en twee keer op zondag met hem zaken doen.

#19 ·
@SPC Fish deze NV werkt nog steeds. Heb er niet veel mee gedaan, maar het zou gaaf zijn. Het zit op een tranny .50 cal MG ... zou een leuk experiment zijn om 's nachts doelen ermee aan te vallen om te zien waarmee onze jongens in Vietnam werkten.

#20 ·
@SPC Fish deze NV werkt nog steeds. Heb er niet veel mee gedaan, maar het zou gaaf zijn. Het zit op een tranny .50 cal MG ... zou een leuke proef zijn om 's nachts doelen ermee aan te vallen om te zien waarmee onze jongens in Vietnam werkten.
Breng het naar Big Sandy, ik heb een nieuwere versie die ik daar heb gehad en het is leuk. We moeten er alleen voor zorgen dat de usual suspects een paar minuten stoppen met het afsteken van fakkels...

#21 ·
Ja, de mijne werkt ook, hetzelfde, ik heb er niet veel mee gedaan. Heb het naar Big Sandy gebracht, maar nooit uit de koffer gehaald. Ik heb ook U.S. AN/PVS 2 en AN/PVS 4 (met mounts en reticules voor M16-M203, M14 en 50BMG) met een extra AN/TVS 5 lens. Ik verzamel een beetje de oudere NV-spullen, de eerste die ik kreeg was de AN/PVS4, mijn vrouw kocht het voor me voor mijn verjaardag meer dan 30 jaar geleden.

#22 ·
Ik kocht mijn eerste thermische sight op de SAR-show. Ik had een paar van de ATN-units aan klanten verkocht en ze waren tevreden, maar ik vond de AGM rattler op de SAR en hij leek alles te doen wat de ATN-units doen in een veel kleiner pakket. Gemaakt in Arizona met de distributeur in Phoenix. Tot nu toe ben ik er blij mee voor een prijs die ik me kon veroorloven. De militaire units zijn waanzinnig geprijsd.